Obecnie najwięcej działań marketingowych prowadzonych jest w Internecie. Wynika to z faktu, iż właśnie to medium rozwinęło narzędzia, które są pomocne w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, jak również promocji nowych usług i produktów. Jednym z najważniejszych aspektów, które mają wpływ na zasięg firmy, jak też zaufanie ze strony klientów, jest wysokiej jakości strona internetowa. Pełni ona funkcję informacyjną, ale też reklamową.
Niemal każdy użytkownik sieci, w celu znalezienia danego usługodawcy, czy produktu, wykorzystuje wyszukiwarki internetowe. To, na którym miejscu w liście wyników pojawia się konkretna firma, przekłada się zarówno na ruch na stronie, jak też liczbę potencjalnych klientów. Dlatego pozycjonowanie stron odgrywa ważną rolę w długotrwałym budowaniu strategii marketingowych.
Świadczymy usługi pozycjonerskie również w Radomiu, gdzie jesteśmy w stanie spotkać się osobiście, w celu omówienia szczegółów współpracy. Podjęcie współpracy z firmami z innych regionów również jest możliwa. Spora część pracy i komunikacji odbywa się zdalnie, jednak pierwszym krokiem jest przeprowadzenie audytu i omówienie strategii działań.
Głównym celem audytu strony, jest sprawdzenie witryny pod kątem niedociągnięć, czy błędów, które mają bezpośredni wpływ na niską pozycję na liście wyników. Na podstawie analizy wyników audytu, przygotowujemy strategię i harmonogram działań pozycjonerskich. Na początku każdego miesiąca wysyłamy do klienta wyczerpujące raporty z działań, które wykonaliśmy. Wyciągamy wnioski i wprowadzamy nowe usprawnienia, które maja za zadanie zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce Google.
Należy pamiętać, że pozycjonowanie strony to działanie długo falowe. Aby zobaczyć efekty działań pozycjonowania, prace pozycjonerskie, muszą być prowadzone regularnie. Niezbędna jest także odrobina cierpliwości, ponieważ pierwsze efekty mogą być widoczne dopiero po 3 miesiącach (uzależnione od branży). Kluczowym elementem jest regularność.
Algorytm wyszukiwarki działa w oparciu o bardzo dużą ilość kryteriów, które pozwalają na dopasowanie wyników do konkretnego zapytania. Dlatego treści umieszczone na stronie powinny być zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Są to najczęściej wpisywane frazy, które dotyczą danego produktu, czy usług. Dla przykładu: "Pozycjonowanie stron Radom" dostarczy wyników w postaci usługodawców, którzy zajmują się tego rodzaju działalnością. Wplecenie w treści samych słów kluczowych nie stanowi jednak rozwiązania. Ważne jest, na ile sama treść jest atrakcyjna dla czytelnika. Poprawność stylistyczna i ortograficzna, stosowanie śródtytułów, często listy punktowej, mają realny wpływ na pozycję w liście wyników. Drugim aspektem jest kod źródło strony, intuicyjny interfejs, czy czas, w jakim strona otwiera się na urządzeniu użytkownika. Dobrym sposobem na promocję marki jest tworzenie linkowania, czyli odnośników z konkretnym adresem witryny na innych stronach.
Web Development
ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)
96-100 Skierniewice
Web Development