Współczesny marketing odbywa się przede wszystkim w Internecie. Duża liczba użytkowników mediów społecznościowych, poszukiwanie informacji, usługodawców i produktów za pośrednictwem wyszukiwarki, wśród których najpopularniejsze jest Google Search, przekłada się na prowadzenie wielu działań, które związane są z promocją marki i budowaniem pozytywnego wizerunku firmy w sieci. Internet jest obecnie ogólnodostępny. Duża liczba smartfonów, tabletów, komputerów to równa się liczbie potencjalnych klientów. Trzeba jednak pamiętać, iż każdy wykorzystuje Internet, ponieważ to sprawdzone i szybkie źródło informacji. Na podstawie statystyk stwierdza się, iż 80% osób nigdy nie opuszcza pierwszej strony z wynikami. Co więcej - spora część osób klika wyłącznie w trzy pierwsze linki. Jak zapewnić sobie pozycję na szczycie wyników?
Od dłuższego czasu prowadzisz stronę Internetową lub sklep, jednak w dalszym ciągu ruch jest znikomy, a strona gubi się na liście wyników? Nasza firma przeprowadzi dla Ciebie audyt, na podstawie którego możliwe jest wykazanie błędów i niedociągnięć, które utrudniają stronie wypłynięcie na szczyt.
Jednym z obszarów gdzie dojeżdżamy jest Łódź, nie wykluczamy jednak możliwości podjęcia współpracy z firmami z innych miejscowości. Pozycjonując firmy z Łodzi dojeżdżamy do klienta w ramach usługi. Spotykamy się i ustalamy postępy prac oraz strategię pozycjonowania na następne miesiące. Na spotkaniu w siedzibie firmy przedstawiamy audyt strony i naszą strategię działań.
Audyt strony jest zazwyczaj pierwszym krokiem ku optymalizacji strony. Musi być przeprowadzony przez osobę która ma olbrzymie doświadczenie w pozycjonowaniu i zna zasady działania algorytmu Googla.
Celem pozycjonowania lokalnego, jest zwiększenie widoczności strony internetowej, wizytówki firmy w mapach Google, po wpisaniu frazy kluczowej wraz z nazwą miejscowości. Przykładem może być fraza „Meble Łódź” idealna dla zakładu stolarskiego, któremu nie zależy na tym bud długo dojeżdżać do klienta, w celu robienia pomiarów lub montażu.
Pozycjonowanie lokalne idealnie sprawdzi się dla firm które bazują na klientach z własnego miasta jak np. fryzjer. Przykład frazy „Fryzjer Łódź, zakład fryzjerski Łódź”. W tym przypadku to większości klienci dojeżdżają do firmy by skorzystać z jej usług. Wiadomo, że nie każdemu się chce jeździć do fryzjera z innego miasta. Dlatego należy dobierać odpowiednio frazy do rodzaju prowadzenia działalności.
Mechanizm odpowiedzialny za podawanie wyników w określonej kolejności, ocenia atrakcyjność strony, jak również trafność treści, które znajdują się na niej, na podstawie określonych kryteriów. Jednym z podstawowych są oczywiście słowa kluczowe. To nic innego jak najpopularniejsze frazy, wpisywane w wyszukiwarce. Mogą to być frazy, jak "Pozycjonowanie stron Łódź".
Treści na stronie, które dotyczą konkretnego zagadnienia, powinny wykorzystać w miarę dużą liczbę słów kluczowych, z uwzględnieniem tych, najczęściej wpisywanych. Nie oznacza to jednak, iż tekst, w którym są same frazy kluczowe, od razu "przykuwa uwagę" algorytmu. Istotna jest sama poprawność treści, również to, na ile tekst jest atrakcyjny wizualnie dla potencjalnego użytkownika sieci. Czy zawarte są w nim pogrubienia, punkty listowe, nagłówki.
Pozycjonowanie stron to proces złożony, który ma miejsce na wielu płaszczyznach. Dlatego firma Web Development prowadzi kompleksowe działania, w celu zwiększenia ruchu na stronie, tak samo pod kątem optymalizacji treści na stronie, jak również jej kodu źródłowego. To, jak szybko dana strona się otwiera i na ile jest jest intuicyjna i łatwa w obsłudze, przekłada się na pozycję na liście wyświetleń.
Web Development
ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)
96-100 Skierniewice
Web Development