AUDYT UX, STRON I SKLEPÓW INTERNETOWYCH

Skuteczne audyty użyteczności stron i sklepów internetowych

 

Audyt UX (user experience): inaczej badanie użyteczności naszego serwisu internetowego.  Celem audytu UX jest wskazanie miejsc problematycznych dla użytkownika.  Badania user experience pozwalają na stwierdzenie czy nasza stron jest zgodna z preferencjami i przyzwyczajeniami naszych użytkowników. Wskazuje słabe punkty oraz daje wskazówki, sugestie dotyczące rozwiązania problemu.   

 

Każdy projekt internetowy, czy to sklep, czy strona www, jest stworzona do realizowania pewnych zadań. Głównie jest to sprzedaż, jeśli chodzi o sklep internetowy. W przypadku strony internetowej celem może być:

 

  • pozyskanie kontaktu z klientem,
  • przedstawienie nowego produktu,
  • pokazanie usługi itp.

 

Jeśli witryna nie realizuje celów, warto wykonać audyt UX. Wykonując analizę poszczególnych elementów bierzemy pod uwagę nie tylko widok z perspektywy użytkownika, lecz również cele biznesowe naszego Klienta.

Bezpłatna wycena Audytu UX

Badania z użytkownikami a audyt UX

W dobrym tonie jest zrobienie testów A/B witryn. Działania te wychodzą poza zakres audytu, są to inaczej mówiąc badania UX. Najlepiej stworzyć 2 wersje makiet strony, różnią się one zmianami wprowadzanymi z audytu. Pokazujemy 2 grupom i testujemy.

 

Najbardziej miarodajne testy, otrzymamy wprowadzając zmiany na witrynie, kierując na nią ruch użytkowników docelowych. To właśnie ich przyzwyczajenia są dla nas najważniejsze.  Ważne jest, by testy trwały odpiowiedni czas. 

 

Uwaga! Audyt UX jest osobną usługa od testów A/B. Na życzenie klienta również jesteśmy w stanie wykonać testy strony bądź sklepu.

Skuteczne audyty UX stron i sklepów internetowych

 

UX i pozycjonowanie, doskonałe połączenie SXO

 

Po wprowadzeniu audytu UX na serwis internetowy, strona powinna już zacząć realizować  cele. Firmie zawsze zależy by ich strony dobrze konwertowały. Należy pamiętać by skierować ruch o odpowiedniej jakości na stronie. Żaden audyt UX nam nic nie pomoże,  jeśli na stronie nie będzie użytkowników, którzy są zainteresowani naszą ofertą. Analiza UX połączeniu z pozycjonowaniem, potrafi uzyskać rewelacyjne wyniki. Dzięki pozycjonowaniu, kierujemy internautów zainteresowanych naszą usługą/produktem, na nasz sklep bądź stronę. Po wdrożeniu audytu UX, nasi użytkownicy  korzystają z olbrzymią przyjemnością i łatwością. Prosty i czytelny interfejs sprawia, że internauta dociera do celu, bez żadnych przeszkód. Bez problemu może zamówić produkt, przeczytać o nim informacje, skontaktować się, co z pewnością zwiększa konwersje celów.   W skrócie SXO – skuteczne połączenie UX i pozycjonowania stron i sklepów internetowych, wpłynie pozytywnie na nie tylko na zwiększenie zysków z kanału jakim jest Internet lecz pozwoli zdobyć lojalnych klientów.

      

Jeśli jesteś zainteresowany/na audytem UX? Zapraszamy do kontaktu!

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat audytów UX?
Z ogromną chęcią odpowiemy na pytania, doradzimy oraz przeprowadzimy odpowiedni audyt UX.

 

+48 502 408 411
biuro@webdevelopment.com.pl

ZAPOZNAJ SIĘ Z OFERTĄ WEB DEVELOPMENT

NAPISZ DO NAS

Web Development

ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)

96-100 Skierniewice

+48 502 408 411
biuro@webdevelopment.com.pl

REGULAMIN PLIKÓW COOKIES

Projekt i Realizacja: Web Development

Regulamin plików cookies