Oferta

Ile kosztuje strona internetowa w 2022 roku?

15 . 04 . 2022

Autor:

Web Development

Ile kosztuje strona w 2022 roku?

Rozwój technologiczny, jaki nastąpił w ostatnich dekadach, spowodował, że trudno dziś wyobrazić sobie życie bez internetu i wszystkich związanych z nim udogodnień. Portale informacyjne zastąpiły gazety, serwisy z filmami — telewizję, a sklepy internetowe i serwisy aukcyjne umożliwiają zakup przedmiotów z dowolnego miejsca na świecie.

 

Klienci w poszukiwaniu informacji i produktów pierwsze swoje kroki kierują do wyszukiwarki internetowej. Firma, której nie ma w internecie, ma obecnie małe szanse na rozwój i zdobycie rynku. Posiadanie strony internetowej stało się niezbędnym elementem strategii firmy. Ten kawałek wirtualnej przestrzeni pozwala na prezentację oferty, sprzedaż lub zachęcenie potencjalnego klienta do kontaktu. Ile kosztuje strona internetowa dla firmy? Zapraszamy do zapoznania się z niezbędnymi informacjami.

 

 

Spis treści:

 

  • Dlaczego firmie potrzebna jest strona internetowa?

 

  • Ile kosztuje strona internetowa?

 

  • Od czego zależy cena strony internetowej w 2022 roku?
    •   Wykonawca
    •       Wybór freelancera na wykonawcę strony internetowej
    •       Agencja marketingowa

 

  • Rodzaj strony i jej wielkość
    • Przygotowanie strony przyjaznej SEO
    • Jakość projektu graficznego
    • Czas wykonania strony internetowe
    • Optymalizacja pod kątem wydajności i bezpieczeństwa

 

  • Cennik tworzenia stron internetowych
    • Pakiet podstawowy
    • Pakiet standardowy
    • Pakiet rozszerzony

 

  • Czy warto oszczędzać na stronie internetowej?

 

  • Pozycjonowanie stron internetowych

 

  • Ile kosztuje strona internetowa - najczęściej zadawane pytania

 

 

Dlaczego firmie potrzebna jest strona internetowa?

 

Tworzenie stron internetowych nie jest sztuką dla sztuki. Strona ma być estetyczna i przyciągająca uwagę, ale przede wszystkim ma pomóc firmie osiągnąć założone cele. Decydując się na stworzenie firmowej strony, należy zastanowić się, jakie mają być jej zadania. Najprościej wyjaśnić to na podstawie sklepu internetowego — taka strona ma zapewnić sprzedaż produktów. Klient w wirtualnym sklepie ma mieć możliwość obejrzenia towaru, poznania jego szczegółowej charakterystyki (np. rozmiaru, koloru, właściwości), a następnie umieszczenia go w koszyku i dokonania zakupu. 

 

Nieco trudniej wyobrazić sobie, jaki cel może mieć strona firmy, która sprzedaje produkty na indywidualne zamówienie albo usługi (np. szkolenia, usługi księgowe, budowlane itp.). W takim wypadku strona może służyć przedstawieniu oferty i odpowiadać na najczęściej pojawiające się pytania. Może także pomagać uzyskaniu nowych kontaktów o zainteresowanych osób i umożliwiać im bezpośredni kontakt z obsługą firmy. 

 

 

Ile kosztuje strona internetowa?

 

Koszt strony internetowej zależy od bardzo wielu czynników. Na ostateczną cenę wpływa nie tylko wielkość tworzonej strony, umieszczone na niej treści (np. indywidualne grafiki, stockowe zdjęcia) czy dodatkowe funkcjonalności (jak choćby kalkulatory usług czy aplikacje webowe). Równie ważnym czynnikiem decydującym o ostatecznym koszcie jest doświadczenie wykonawcy, ilość specjalistów, z którymi trzeba współpracować, jak i termin realizacji projektu. 

 

Zanim pokażemy, ile może kosztować tworzenie stron internetowych, omówimy poszczególne elementy wpływające na cenę. Dzięki temu każdy świadomie będzie mógł podjąć decyzję o tym, jaka strona internetowa będzie odpowiednia i komu warto zlecić jej wykonanie. 

 

 

Jakość a cena strona internetowej

 

Od czego zależy cena strony internetowej w 2022 roku?

 

Rozpoczynając zbieranie informacji na temat kosztów strony internetowej, można spotkać się z bardzo różnymi cenami. Dostępne są oferty "za darmo" (zwykle z różnymi ukrytymi kosztami) czy za kilkaset złotych, jak i propozycje za kilkanaście lub kilkadziesiąt tysięcy. Nie mając odpowiedniej wiedzy, trudno jest zrozumieć, skąd biorą się takie rozbieżności. Postaramy się krótko przybliżyć czynniki decydujące o cenie tworzenia strony internetowej.

 

 

Wykonawca strony internetowej

 

Pierwszym elementem, który określa przedział kosztowy wykonania strony, jest osoba wykonawcy. Tworzeniem witryn internetowych zajmują się freelancerzy, agencje marketingowe, ale także studenci kierunków informatycznych, czy osoby, które nie mają odpowiedniej wiedzy, ale korzystając z różnych narzędzi, potrafią taką stronę "wyklikać". 

 

Wybór wykonawcy strony dobrze jest zacząć od przejrzenia jego portfolio oraz doświadczenia w branży. Jeżeli znajdują się w nim różnorodne projekty o ciekawych układach graficznych, intrygujące i przykuwające uwagę, to oznacza, że twórca zna się na tym, co robi. Jeżeli jednak strony w portfolio są do siebie podobne, to nie należy się spodziewać, by kolejny projekt znacznie się od nich różnił.

 

Czy można jednoznacznie wskazać, który wykonawca (freelancer lub agencja marketingowa) najlepiej zrealizuje zadanie? Niestety odpowiedź nie jest taka jednoznaczna. Każda z tych opcji ma swoje plusy, jak i minusy.

 

 

Wybór freelancera na wykonawcę strony internetowej

 

Wybierając freelancera jako osobę odpowiedzialną za wykonanie strony, można spodziewać się niższych kosztów. Trudno jednak oczekiwać, by jedna osoba znała się na wszystkim i potrafiła jednocześnie przeprowadzić rzetelne badanie potrzeb grupy docelowej, do której kierowana jest oferta firmy, przygotować profesjonalne grafiki i stworzyć stronę z zachowaniem zasad dobrego wytwarzania. Niski koszt takiej strony zwykle wynika z wykorzystania szablonowych rozwiązań i to zarówno w sferze graficznej jak i w sferze strukturalnej strony. Rozwiązanie to może być jednak dobrym wyborem dla osób, które potrzebują prostą stronę wizytówkę informującą o godzinach otwarcia sklepu czy telefonach kontaktowych.

 

 

Agencja marketingowa 

 

Agencja marketingowa zyskuje zdecydowaną przewagę na freelnacerem. O zaletach współpracy z nią można by wiele napisać. Przede wszystkim otrzymuje się wsparcie dużego zespołu osób. Każda z nich jest specjalistą w swojej dziedzinie. To powoduje, że przy tworzeniu strony internetowej uwzględnianie są najnowsze trendy z różnych dziedzin. Pracownicy agencji ciągle podnoszą swoje kwalifikacje i mają dostęp do specjalistycznych narzędzi, które często ze względu na koszt zakupu czy płaconych abonamentów pozostają poza zasięgiem freelancera. 

 

Współpraca z agencją marketingową lub interaktywną zwiększa koszt stworzenia strony internetowej. Przekłada się on jednak na bardzo konkretny efekt, a więc stronę wykonaną zgodnie z odpowiednimi standardami, łatwą do zarządzania, utrzymania i aktualizowania.

 

 

Rodzaj strony i jej wielkość

 

Jak już wcześniej zostało wspomniane, rozpoczęcie prac nad stroną internetową należy zacząć od określenia celu, który ma realizować. To od niego zależy, czy wystarczy przygotowanie prostej strony wizytówki, czy rozbudowanego sklepu. Jeżeli witryna będzie głównie wykorzystywana do znalezienia danych kontaktowych i nawiązania kontaktu, wystarczy prosta strona, nawet typu one page (czyli bez dodatkowych zakładek) i osadzony na niej formularz do wysyłania wiadomości. W przypadku rozbudowanego serwisu czy sklepu internetowego, dla których może być dostępnych kilkadziesiąt czy nawet kilkaset podstron, nakład pracy (a więc i cena) będą zdecydowanie większe. 

 

 

Przygotowanie strony www przyjaznej SEO

 

Strona będzie realizowała stawiane przed nią cele tylko wtedy, gdy użytkownicy będą mogli znaleźć ją w internecie po wpisaniu odpowiednich słów. Wysoka pozycja w wyszukiwarkach ma tutaj decydujące znaczenie. Oczywiście wpływa na nią pozycjonowanie stron internetowych, ale podstawą jest stworzenie odpowiednie struktury strony, która będzie zgodna z wytycznymi wyszukiwarki Google.

 

Przygotowanie schematu strony pozwala na logiczne poukładanie informacji. Stają się one wówczas czytelne dla odbiorcy, a dla robotów wyszukiwarek są jednym z sygnałów, że na stronie znajdują się wartościowe treści i należy je częściej pokazywać internautom.

 

SEO to także odpowiednio uzupełnione metatagi na stronie oraz atrybuty alt dla obrazków dobrane w odpowiedni sposób do poszczególnych podstron serwisu. Klient po wpisaniu w wyszukiwarkę interesującej go frazy powinien przecież zostać przeniesiony w miejsce, gdzie znajdzie dokładnie to, czego szukał. Rzadko kiedy tym miejscem jest strona główna, przeważnie są to strony ofertowe, prezentujące usługę lub produkt. 

 

 

Jakość projektu graficznego

 

Obraz mówi więcej niż tysiąc słów. Zgodnie z tą maksymą grafika na stronie internetowej nabiera dużego znaczenia. Z jej pomocą można nie tylko zobrazować opisywane treści, ale przekazać wartości ważne dla firmy i nadać stronie odpowiedni charakter. 

 

Przygotowany dla strony projekt graficzny powinien współgrać z systemem identyfikacji wizualnej firmy. Spójność w przekazie treści jest niezmiernie ważna. Charakterystyczne dla marki elementy graficzne czy kolory zapadają w pamięć i jednoznacznie kojarzą się z daną firmą. Korzystanie ze stockowych grafik nie wyróżni firmy na rynku, a może się także zdarzyć, że wybrane obrazy wykorzysta także konkurencja. Wpływ na jakość i cenę ma również rodzaj oprogramowania. W przypadku specjalistycznego oprogramowania typu, Adobe XD lub Figma, cena projektu będzie droższa, niż w przypadku dostarczenia klientowi projektu w pliku jpg, png, pdf lub innym.

 

 

Czas wykonania strony internetowej

 

Zgodnie z teorią trójkąta niemożliwości (przełożoną na specyfikę branży IT) wykonanie strony szybko, tanio i dobrze jest mało prawdopodobne. Można wybrać tylko dwie cechy. Projekt zrobiony szybko i tanio najprawdopodobniej będzie słabo przygotowany, zaś ten, który będzie zrobiony szybko i dobrze - nie będzie tani. Badania przeprowadzone przez naukowców z University of Oxford potwierdzają tę tezę. Utrzymanie założonego czasu i jakości zwiększa potrzebny na wykonanie strony budżet. 

 

Czas potrzebny na wykonanie strony internetowej obejmuje nie tylko pisanie samego kodu, ale także wszystkie prace koncepcyjne nad stroną i jej wymaganiami, rozmowy z klientem, tworzenie grafik i widoków strony oraz jej hierarchii i struktury treści. Przygotowanie prostej strony zajmuje ok. 10 dni roboczych. Przy bardziej skomplikowanych projektach czas może wydłużyć się nawet ponad 30 dni roboczych i więcej.

 

 

Optymalizacja pod kątem wydajności i bezpieczeństwa

 

Internauci oczekują natychmiastowych efektów. Jeżeli strona ładuje się wolno, to wielu z nich rezygnuje z oczekiwania na jej wyświetlenie. Przygotowując stronę internetową koniecznie należy zatroszczyć się o jej wydajność. Niezoptymalizowana strona to konkretne straty finansowe, duży współczynnik odrzuceń i brak realizacji celów. 

 

Podobnie sytuacja wygląda z bezpieczeństwem strony. Użytkownicy sieci są świadomi zagrożeń, które mogą ich spotkać w internecie. Instalacja certyfikatu SSL i odpowiednie procedury związane z RODO to obecnie konieczność.  

 

 

Czy warto oszczędzać na stronie internetowej?

 

Cenny tworzenia stron internetowych

 

Trudność w jednoznacznym podaniu odpowiedzi na pytanie "Ile kosztuje strona internetowa w 2022 roku?" wynika przede wszystkim z różnych potrzeb klientów co do tworzonych witryn. W naszej agencji pracujemy na trzech podstawowych pakietach, ale każdy projekt jest analizowany indywidualnie. Możliwe jest więc wykonanie części prac z jednego pakietu, a części z drugiego. Każdorazowo jest to dostosowywane do indywidualnych potrzeb klienta. 

 

Poniżej przedstawiamy przykładowe pakiety dostępne w firmie Web Development. Dotyczą one złożonych stron z ofertą firmy. Nie uwzględniamy tutaj stron typu one page, landing page czy wizytówka. W przypadku zapotrzebowania na taka stronę zapraszamy do indywidualnego kontaktu.

 

 

Przykładowy pakiet podstawowy

 

Przygotowanie strony w podstawowej wersji to koszt od ok. 3000 zł netto. W ramach tego pakietu klient otrzymuje:

 

  • projekt widoków strony internetowej;

 

  • możliwość naniesienia 1-2 poprawek do widoków;

 

  • stronę przygotowaną według wytycznych wyszukiwarki Google;

 

  • unikalny projekt graficzny, prezentowany w formie graficznej, jpg, png pdf;

 

  • przygotowanie do 10 podstron;

 

  • autorski system do zarządzania treścią (CMS);

 

  • uzupełnione metatagi i atrybuty alt;

 

  • prosty formularz kontaktowy.

 

 

Przykład pakietu standardowego

 

W pakiecie standardowym przygotowujemy bardziej rozbudowane strony przystosowane do obsługi wielu języków. W ramach tego pakietu klient otrzymuje:

 

  • dodatkową propozycję graficzną strony, jeżeli pierwsza nie spełni jego oczekiwań;

 

  • możliwość naniesienia 3-4 poprawek do otrzymanych projektów graficznych;

 

  • stronę przygotowaną według wytycznych wyszukiwarki Google;

 

  • unikalny projekt graficzny prezentowany w programie Adobe XD;

 

  • przygotowanie do 100 podstron (uzupełnianie);

 

  • autorski system do zarządzania treścią (CMS);

 

  • uzupełnione metatagi i atrybuty alt;

 

  • rozbudowany formularz kontaktowy;

 

  • przystosowanie strony do obsługi wielu języków;

 

  • wyszukiwarkę treści na stronie;

 

  • kalkulator na stronie,  szacujący koszty usługi lub produktu;

 

  • rozbudowane formularze umożliwiające dokonywania skomplikowanych wycen usług.

 

 

Aby poprawić widoczność strony w wyszukiwarce dodajemy za klienta dane strukturalne do wszystkich podstron. Koszt strony w pakiecie standardowym zaczyna się od kwoty 7500 zł netto.

 

 

Przykład pakietu rozszerzony

 

W najbardziej rozbudowanym pakiecie dodatkowo uzupełniamy cała zawartość serwisu, organizujemy wszystkie dostępne treści i wykonujemy pełną optymalizację SEO. Przez pierwszy miesiąc zarządzania serwisem klient otrzymuje od nas gratis. W ramach wykonywanych w tym czasie prac przeprowadzamy nie tylko audyt UX stron, ale także testy UX, dodajemy nowe produkty i oferty i uzupełniamy wszystkie treści. Wykonujemy także dodatkowe aplikacje webowe albo złożone kalkulatory, jeżeli wymaga tego specyfika strony. Koszt pakietu rozszerzonego rozpoczyna się od kwoty 18000 zł netto.

 

Najczęściej jednak klienci potrzebują pakietu mieszanego. Po analizie potrzeb klienta i zadań, jakie ma realizować strona internetowa, przygotowujemy indywidualną wycenę. Średni koszt tworzenia stron internetowych w 2022 roku zwykle mieści się w przedziale 6500 - 9500 zł netto. W celu ustalenia ceny projektu zapraszamy do kontaktu i przesłania zapytania.

 

 

Czy warto oszczędzać na stronie internetowej? 

 

Stronę internetową należy traktować jak pracownika, który pozostaje do dyspozycji klientów przez 24 h na dobę. Do jego zadań należy:

 

  • informowanie o ofercie firmy;

 

  • odpowiadanie na najważniejsze pytania klientów poprzez przygotowanie odpowiednich treści;

 

  • przyjmowanie zapytań od zainteresowanych osób;

 

  • sprzedawanie produktów i przyjmowanie płatności;

 

  • dbanie o wizerunek w sieci;

 

  • realizowanie strategii marketingowej.

 

 

Dobrze przygotowana strona będzie skutecznie wspierać sprzedaż oraz pomagać w kształtowaniu widoczności marki w sieci. 

 

Może się wydawać, że koszt tworzenia strony internetowych jest duży. Należy jednak zwrócić uwagę na to, że jest to wydatek jednorazowy, który zwraca się w postaci skierowania na stronę ruchu dobrej jakości i nowych zamówień i zapytań ofertowych.

 

 

Ile kosztuje strona internetowa - najczęściej zadawane pytania [FAQ]

 

Pozycjonowanie stron internetowych 

 

Przygotowanie strony internetowej to dopiero pierwszy krok do zdobywania nowych klientów. Po stworzeniu firmowej witryny warto zainwestować w jej pozycjonowanie, czyli działania zmierzające do wyświetlania się strony jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Przed rozpoczęciem optymalizacji strony należy wykonać m.in. audyt UX strony. Na nic się zda pierwsze miejsce w wyszukiwarce, jeżeli użyteczność strony internetowej dla klientów będzie słaba i będą oni opuszczać ją bez wykonania oczekiwanych przez firmę kroków. 

 

 

Ile kosztuje strona internetowa - najczęściej zadawane pytania [FAQ]

 

 

Ile kosztuje strona internetowa?

 

Koszt strony zależy od wielu czynników, można jednak założyć, że średni koszt typowej strony firmowej będzie wahała się w granicach 6500 - 9500 zł netto.

 

 

Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?

 

Wybierając freelancera lub agencję marketingową do stworzenia strony internetowej dobrze jest zacząć od przejrzenia portfolio z wcześniejszymi pracami. W kolejnym etapie warto umówić się na rozmowę. Najlepszą rekomendacją zawsze jest polecenie przez poprzednich klientów. 

 

Czy można samodzielnie modyfikować treści na stworzonej stronie internetowej?

 

Sposób modyfikacji treści zależy od tego, w jaki sposób została przygotowana strona. Można spotkać się z sytuacją, że informacje będą musiały być modyfikowane przez programistę. Koniecznie trzeba o to zapytać przed rozpoczęciem współpracy. Dobra agencja marketingowa skorzysta z systemu do zarządzania treścią który umożliwi klientowi samodzielne wprowadzanie zmian na stronie. 

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY NA NASZYM BLOGU

E-commerce co to? Od projektu UX

11 . 01 . 2024

Autor:

Web Development

E-commerce rewolucjonizuje sposób, w jaki kupujemy i sprzedajemy. W artykule E-commerce Co To? Od Projektu...

Outsourcing sklep internetowy, e-commerce

6 . 12 . 2023

Autor:

Web Development

Outsourcing stał się kluczowym elementem strategii biznesowych wielu firm, zwłaszcza w...

Sklepy internetowe dla firm

21 . 11 . 2023

Autor:

Web Development

PrestaShop, zyskując coraz większą popularność na rynku e-commerce, jest rozwiązaniem coraz częściej wybieranym...

Bezpieczeństwo sklepów internetowych

3 . 11 . 2023

Autor:

Web Development

Tworzenie sklepów internetowych to proces, gdzie bezpieczeństwo nie jest opcją – to fundament....

Niezbędne moduły do Sklepu PrestaShop

26 . 10 . 2023

Autor:

Web Development

Drogi czytelniku, jeżeli prowadzisz lub zamierzasz prowadzić swój Sklep na PrestaShop, to doskonale...

Aktualizacja sklepu PrestaShop na wyższą wersję 8.xx

18 . 10 . 2023

Autor:

Web Development

Aktualizacja sklepu internetowego do nowszej wersji to zadanie, które nieraz może przyprawić o...

Aktualizacje modułów w PrestaShop

9 . 10 . 2023

Autor:

Web Development

Aktualizowanie modułów w na sklepach PrestaShop jest kluczowym krokiem w zarządzaniu sklepem internetowym....

Jak wdrożyć moduł Przelewy24 w sklepie PrestaShop

28 . 09 . 2023

Autor:

Web Development

PrestaShop 8 to jedno z najbardziej popularnych narzędzi do tworzenia sklepów internetowych. Jednak każdy...

Skalowalność w PrestaShop

26 . 09 . 2023

Autor:

Web Development

W świecie e-commerce, zdolność do elastycznego dostosowywania się do rosnących potrzeb biznesu jest niezbędna dla...

Modele biznesowe w PrestaShop

21 . 09 . 2023

Autor:

Web Development

Rozważasz otwarcie własnego sklepu internetowego lub przemyślenie strategii dla istniejącego biznesu? Wybór...

Firmy tworzące sklepy internetowe: Klucz do sukcesu w e-commerce

13 . 09 . 2023

Autor:

Web Development

Współczesny rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, stając się nie tylko przyszłością handlu, ale także...

Sklepy na PrestaShop, możliwości platformy ecommerce

7 . 09 . 2023

Autor:

Web Development

PrestaShop to jedno z czołowych rozwiązań dla sklepów internetowych dostępnych na rynku. Stworzona w 2007...

Rozważania na temat ceny tworzenia stron internetowych

29 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

Czy wiesz, że wydając zbyt mało na swoją stronę internetową, możesz w końcu zapłacić więcej? Jaki budżet...

Strony internetowe dla branży sportowej

22 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

Zanurz się w dynamicznym świecie sportu w sieci! Ten artykuł pokaże Ci, jak tworzenie efektywnych stron...

PrestaShop: Jak założyć sklep online – poradnik

9 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

Rynek e-commerce rośnie z dnia na dzień, a posiadanie własnego sklepu internetowego staje się kluczowym elementem...

Dlaczego tworzenie stron responsywnych może zmienić twoją biznesową rzeczywistość?

5 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co sprawia, że niektóre strony internetowe odnoszą sukces, podczas gdy...

Usługi internetowe dla dynamicznego rozwoju firmy

24 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja w biznesie online jest coraz większa, usługi internetowe stanowią klucz do...

Dlaczego warto skorzystać z usług agencji interaktywnej

17 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

W erze cyfrowej, w której prężnie rozwijają się firmy internetowe, niezwykle ważne jest posiadanie...

Tworzenie stron internetowych - jakie narzędzia warto wykorzystać

10 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Czy marzyłeś kiedykolwiek o stworzeniu własnej strony internetowej, która przyciągnie uwagę milionów...

Czym są wskaźniki Core Web Vitals i jak wpływają na SEO?

25 . 08 . 2022

Autor:

Web Development

Wskaźniki Core Web Vitals stały się elementem rankingowym wyszukiwarki Google w sierpniu 2021 roku. Od tej pory...

Ile kosztuje strona w 2022 roku?

15 . 04 . 2022

Autor:

Web Development

Rozwój technologiczny, jaki nastąpił w ostatnich dekadach, spowodował, że trudno dziś wyobrazić sobie życie...

Specyfika projektowania UX, dla stron i sklepów internetowych

8 . 03 . 2022

Autor:

Web Development

Każdy z nas zetknął się z takimi serwisami czy sklepami internetowymi, których interfejs był niewygodny:...

UX strony internetowej

2 . 03 . 2022

Autor:

Web Development

Wbrew pozorom, przygotowanie atrakcyjnej dla odwiedzających strony internetowej nie...

Program do tworzenia strony internetowej

14 . 05 . 2021

Autor:

Web Development

Webmaster to osoba profesjonalnie zajmująca się tworzeniem stron internetowych za pomocą języka znaczników...

Html podstawy, tworzenie stron www

4 . 05 . 2021

Autor:

Web Development

Zbudowanie strony internetowej od podstaw nie jest aż tak trudnym zadaniem jak mogłoby się wydawać. Nawet osoby...

Jaka jest rola strony internetowej w sukcesie firmy?

16 . 09 . 2020

Autor:

Web Development

Twierdzenie, że internet odgrywa coraz większą rolę w codziennej rzeczywistości to już nie tylko truizm, ale wręcz...

Koszty utrzymania strony internetowej

16 . 08 . 2020

Autor:

Web Development

Prowadzenie jakiejkolwiek działalności zarobkowej bez odpowiedniej strony internetowej w dzisiejszych czasach jest...

Strona internetowa - ofeta

4 . 08 . 2020

Autor:

Web Development

Internet całkowicie zdominował dzisiejszy świat i stał się obecny już niemal w każdej dziedzinie życia. Zdając...

Testy stron internetowych

18 . 06 . 2020

Autor:

Web Development

Czasami odświeżenie wyglądu lub zupełnie nowa strona www danej marki może zwiększyć wyświetlenia naszej witrynie,...

Aplikacje do tworzenia stron internetowych

9 . 05 . 2020

Autor:

Web Development

W przypadku komercyjnych projektów, tworzenie stron internetowych jest procesem czasochłonnym. Podczas...

Case Study – jak powstawał sklep lovingeco.pl

27 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Tworzenie sklepów internetowych to działalność, którą zajmujemy się od dawna. Jest ona na tyle...

Kompleksowa obsługa strony internetowej, dlaczego warto zlecić specjalistom

18 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

W obecnych czasach każde przedsiębiorstwo, firma, zakład produkcyjny czy usługowy chcący realnie funkcjonować na...

Bakor - Case Study

27 . 03 . 2020

Autor:

Web Development

Na samym wstępie warto zaznaczyć, że tworzenie stron internetowych jest procesem składającym się...

Jak projektować strony i sklepy - Prawo Hicka

21 . 06 . 2019

Autor:

Web Development

Za pewne każdy z nas doświadczył sytuacji, kiedy zakup jakiegoś produktu dostarczył mu wielu dylematów, a...

Wady i zalety stron typu One Page

15 . 06 . 2019

Autor:

Web Development

Strona typu One-Page jest obecnie bardzo popularnym sposobem na estetyczną i przejrzystą stronę wizytówkę...

8 . 06 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu przedsiębiorców jest świadomych tego, że sklep internetowy musi być reklamowany, aby na bieżąco...

Język HTML ewolucja technologii

4 . 06 . 2019

Autor:

Web Development

Wygląd stron internetowych ciągle się zmienia, ta ewolucja jednak spowodowana jest dostępnością coraz to nowych...

POZYCJONOWANIE SKLEPÓW INTERNETOWYCH - WYBIERAMY ODPOWIEDNIĄ PLATFORMĘ!

25 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Obecnie, posiadanie własnego sklepu internetowego jest szansą na naprawdę dobrze prosperujący biznes, który...

Tworzenie stron internetowych - technologie

10 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Nie każdy, kto posiada własną stronę internetową musi znać technologie, jakie służą do jej stworzenia. A jednak...

3 . 01 . 2019

Autor:

Web Development

Zbudowanie strony internetowej to ogromne wyzwanie dla osób, które do tej pory nie miały z tym...

Czas tworzenia strony www

15 . 12 . 2018

Autor:

Web Development

Tworzenie strony internetowej to proces bardzo złożony. Trudno jest określić, ile konkretnie...

Proces tworzenia strony internetowej

16 . 08 . 2018

Autor:

Web Development

Projektowanie stron internetowych to bardzo wymagający, ale i dający wiele możliwości proces. Odpowiednio...

NAPISZ DO NAS

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych, wybierając jako formę kontaktu: Wiadomości elektroniczne (w szczególności e-mail, serwisy internetowe).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych wybierając jako formę kontaktu: Połączenia głosowe (rozmowa telefoniczna).
Może Pani/Pan wycofać każdą z powyższych zgód w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@web-development.com.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Web Development

ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)

96-100 Skierniewice

+48 502 408 411
biuro@webdevelopment.com.pl

REGULAMIN PLIKÓW COOKIES

Web Development

Regulamin plików cookies