Oferta

Blog na sklepie internetowym dlaczego warto go uruchomić?

16 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Sklep internetowy z blogiem, większe możliwości sprzedaży!

Wielu właścicieli sklepów internetowych decyduje się również na stworzenie i prowadzenie bloga, który jest dostępny w ramach sklepu internetowego i który tworzy pewną bazę ciekawych i wartościowych treści, które bezpośrednio dotyczą tej samej branży, co sprzedawane produkty. Można się więc zastanawiać nad tym, czy takie rozwiązanie jest korzystne i czy warto angażować swoje siły i zasoby w tworzenie takiego bloga. O ile stworzenie sklepu internetowego na potrzeby swojej działalności wykonuje się po to, aby zarabiać, o tyle bloga prowadzi się po to, aby tę sprzedaż odpowiednio napędzać.

 

Tworząc sklep internetowy bardzo łatwo można wykreować także bloga

W przypadku wielu darmowych silników do tworzenia sklepów, takich jak chociażby PrestaShop czy WooCommerce można takiego bloga podpiąć w postaci dodatkowego modułu czy też dodatkowej wtyczki. Jednakże, samo stworzenie takiego miejsca, gdzie systematycznie będą się pojawiać artykuły to dopiero początek pracy. Artykuły można redagować samemu, ale można też zlecać je osobom, które specjalizują się w danej tematyce. Pamiętajmy, że powinny one charakteryzować się dobrą jakością, a przede wszystkim powinny być dla użytkowników przydatne, bo to sprawi, że blog zyska na popularności, a promowane na nim produkty będą częściej kupowane przez użytkowników. Słabych jakościowo treści nikt nie będzie chciał czytać i raczej będą klasyfikowane jako zaplecze pozycjonerskie, które nikomu nie jest potrzebne. Jeśli więc z góry już wiemy, że nie będziemy mieli czasu sami zająć się artykułami na bloga, gdyż prowadzenie działalności to również ogrom pracy - wówczas oddelegujmy to zadanie komuś innemu, bo wyjdzie to na nam na dobre jeśli chodzi o wysoki content strony. Blog na sklepie internetowym to jednak także i szereg innych korzyści.

 

Zalety prowadzenia bloga na sklepie internetowym z punktu widzenia reklamy

Przede wszystkim warto wiedzieć, że blog pozwoli nam zwiększyć widoczność naszego sklepu internetowego w sieci. Jeśli dodatkowo będziemy go reklamować, wielu użytkowników może trafić do naszego e-sklepu uprzednio wyszukując informacje na dany temat i odnajdując je właśnie na naszym blogu. Jeśli dodatkowo, umieszczane tam treści będą rzetelne, godne uwagi, opatrzone danymi i wypowiedziami ekspertów, możemy występować w roli specjalisty z danej dziedziny, a tym samym budzić zaufanie wśród klientów. W ten sposób blog bezpośrednio przekłada się na generowanie nowych leadów sprzedażowych i jest naprawdę wartościowym narzędziem marketingowym.

 

W momencie, kiedy narzucimy sobie pewien rygor regularnego dodawania coraz to nowych treści, możemy zyskać stałych odbiorców, ale i na własny użytek stworzyć pewną bazę artykułów, które będą wartościowe, tematyczne i mocno związane z konkretną branżą. Artykuły mogą dotyczyć także nowości rynkowych, jakie mają swoją premierę w naszym sklepie, tym samym dodatkowo je promując i napędzając ich sprzedaż. Pod każdym z artykułów możemy zamieszczać przykładowe produkty z nim związane lub takie, które były wspominane w treści posta. Dzięki takim linkom ułatwiamy odbiorcom dotarcie do produktów, którymi mogą być zainteresowani.

 

Blogiem na sklepie internetowym mogą interesować się całe społeczności

Bardzo dobrym pomysłem jest połączenie takiego bloga z kampanią społecznościową. Dlatego też warto od razu stworzyć specjalny profil w mediach społecznościowych i na bieżąco informować użytkowników o pojawieniu się jakiegoś nowego wpisu. Dzięki temu nasza kampania może być jeszcze szerzej zakrojona i jeszcze więcej osób ma szansę zainteresować się naszą działalnością. Zarówno my sami możemy udostępniać naszego bloga w mediach społecznościowych, jak i sami klienci mogą to robić między sobą.

 

Blog będzie też doskonałym wsparciem dla SEO sklepu internetowego

Dzięki blogowi, który będzie odwiedzany przez realnych użytkowników, strona może zyskać znacznie lepszą reputację, a co za tym idzie, będzie bardziej przyjazna dla wyszukiwarki. Każdy nowy wpis to dodatkowa podstrona, a mając ich więcej, wzmacniamy content strony.

 

Artykuły na blogu w e-sklepie to doskonała baza do usługi: pozycjonowanie sklepów internetowych. Można w nich umieszczać linki do produktów ze sklepu, tym samym może to być doskonały sposób na dodatkowe linki wewnętrzne w obrębie strony. Dodatkowo, wysokiej jakości content, który jest mocno tematyczny i powiązany z asortymentem sklepu sprawia, że witryna ma szansę na osiąganie znacznie lepszych pozycji. Należy jednak pamiętać by nasze artykuły były widoczne dla wyszukiwarki. Po dodaniu nowego artykułu na blogu, najlepiej od razu go podlinkować z innego miejsca. Najlepiej z powiązanej tematycznie. Po kilku dniach proponuję sprawdzić czy nowy artykuł zaindeksował się w wyszukiwarce. Wpiszmy w wyszukiwarkę site:adresstrony.pl/nowy_artykul jeśli się pojawi w wynikach, to oznacza, że gogle zaindeksowało nową podstronę w naszym serwisie. Więcej na temat, wyszukiwanie w Google komendy znajdziesz na naszym blogu.

 

 

 

Podsumowując, stworzenie sklepu internetowego to nie wszystko - wiele jest jeszcze do zrobienia w kwestii reklamy

Warto więc już na początku opracować sobie odpowiednią strategię reklamy, której poszczególne filary będą się zazębiać i wzajemnie sobie pomagać. Blog może doskonale zadziałać wizerunkowo i może być dobrym wsparciem przy pozycjonowaniu strony. Prowadzenie bloga można zestawić z kampanią w mediach społecznościowych. Im bardziej przemyślane działania tym lepszy efekt, a co za tym idzie większa sprzedaż. Dlatego też nie warto stać w miejscu, samo prowadzenie sklepu internetowego to zadanie podstawowe a kwestia reklamy to szereg kreatywnych pomysłów i planów, które powoli warto wcielać w życie.

 

Zapoznaj się z naszą ofert na sklepy internetowe!

 

Sprawdź ofertę na tworzenie profesjonalnych stron www!     Oferta na pozycjonowanie stron w Google!

 

 

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY NA NASZYM BLOGU

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej

23 . 12 . 2023

Autor:

Web Development

Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że sama strona internetowa nic nie znaczy, jeśli nie zostanie...

Czy twoja firma naprawdę zna prawdę o ofertach SEO?

25 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

W dobie internetowej rywalizacji, gdzie decyzje zakupowe są często podejmowane na podstawie wyników...

Jak skutecznie pozycjonować swoją stronę internetową online

12 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

Zwiększ widoczność swojej strony internetowej online poprzez skuteczne pozycjonowanie. Poznaj strategie SEO,...

Oferta pozycjonowania stron internetowych - jakie są najważniejsze kryteria wyboru agencji SEO?

27 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie stron stało się niezbędnym elementem strategii marketingowej każdej firmy, która pragnie...

Sekrety pozycjonowania lokalnego

19 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak z sukcesem pozycjonować swoją stronę w Google, zwłaszcza jeśli prowadzisz...

Jak pozycjonować stronę w Google

12 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

W dzisiejszych czasach obecność w sieci jest kluczowa dla sukcesu każdego biznesu. Wysoka pozycja w wynikach...

4 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie w Google jest procesem polegającym na optymalizacji strony internetowej w celu uzyskania wyższej...

22 . 07 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Decyzja odnośnie podjęcia współpracy z konkretną agencją SEO może być stosunkowo trudnym zadaniem, biorąc...

13 . 06 . 2022

Autor:

Web Development

Jak wynika z analizy opracowanej przez ekspertów PwC, wartość polskiego rynku e-commerce może w 2026 r....

Jak UX wpływa na doświadczenia klientów e-commerce?

10 . 05 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Udział sektora e-commerce w handlu online sukcesywnie rośnie, a na rynku pojawia się coraz więcej podmiotów...

Analiza konkurencji w SEO – jak do tego podejść? Poradnik 2022

30 . 03 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Analiza konkurencji w SEO to jeden z kluczowych elementów wchodzących w skład pozycjonowania stron www....

Co sprzedawać w internecie?

11 . 03 . 2022

Autor:

Web Development

Przestrzeń internetowa stała się miejscem, w którym coraz częściej realizujemy zakupy. Zdecydowana...

Pozycjonowanie na etapie tworzenia strony www

30 . 04 . 2021

Autor:

Web Development

Dlaczego już podczas tworzenia strony internetowej warto pomyśleć o pozycjonowaniu?

Twoja marka...

Narzędzie Google Analytics

29 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Darmowym narzędziem do planowania akcji marketingowych oraz mierzenia wyników kampanii reklamowych jest...

Dlaczego warto mieć stronę interrnetową

27 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

W obecnych czasach każda mniejsza lub większa firma powinna posiadać swoją własną stronę internetową. Witryna...

Jak sprawić, żeby strona internetowa zaistniała w internecie?

12 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Strony internetowe stały się bardzo istotną częścią życia współczesnego człowieka i prawdopodobnie w...

Meta title, znaczenie w pozycjonowaniu

27 . 08 . 2020

Autor:

Web Development

Nie da się ukryć, że optymalizacja strony jest w dzisiejszych czasach bardzo ważna. 

Google Search Console

23 . 06 . 2020

Autor:

Web Development

Jedną z metod, dzięki której sprawdzimy, jak ma się nasza strona w Internecie, jest Google Search...

Google moja firma

24 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Google moja firma to darmowe narzędzie od najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki i bazy danych funkcjonującej na...

Analiza Seo stron internetowych

14 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Problematyka tego czym jest dobrze przeprowadzona analiza SEO rozciąga się na wiele działalności...

Wyszukiwanie w Google

9 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Użytkowanie wyszukiwarki Google nie musi być toporne i ograniczone jedynie do wprowadzania zapytań, które...

Pozycjonowanie regionalne w wyszukiwarce Google

21 . 10 . 2019

Autor:

Web Development

Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie strony firmowej to klucz do sukcesu, bo im...

Samodzielne pozycjonowanie strony internetowej

26 . 06 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy pozycjonowanie stron internetowych lub też sklepów www,...

Elementy rankingowe na stronie internetowej

29 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym zazwyczaj są mocno zainteresowane...

16 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu właścicieli sklepów internetowych decyduje się również na stworzenie i prowadzenie bloga,...

5 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Obecnie promowanie produktów oraz usług w sieci okazje się niezwykle ważnym elementem marketingu. Bowiem to...

3 . 11 . 2018

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie jest zespołem działań wobec strony internetowej, mających na celu...

14 . 09 . 2018

Autor:

Web Development

Uruchamiając sklep internetowy należy pamiętać o wielu rzeczach. Produkty, ładna oprawa graficzna i niskie ceny to...

20 . 06 . 2018

Autor:

Web Development

Lipiec rozpocznie się w internecie wielkimi zmianami. Google zapowiedziało bowiem, że nowa wersja przeglądarki...

NAPISZ DO NAS

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych, wybierając jako formę kontaktu: Wiadomości elektroniczne (w szczególności e-mail, serwisy internetowe).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych wybierając jako formę kontaktu: Połączenia głosowe (rozmowa telefoniczna).
Może Pani/Pan wycofać każdą z powyższych zgód w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@web-development.com.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Web Development

ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)

96-100 Skierniewice

+48 502 408 411
biuro@webdevelopment.com.pl

REGULAMIN PLIKÓW COOKIES

Web Development

Regulamin plików cookies